BENDROSIOS SUTARTIES SĄLYGOS

 

  1. Sutartyje vartojami terminai

 

    1. Įmonė – Eden Springs Lietuva, UAB, įm. k. 211638230, Savanorių pr. 174A, Vilniaus  LT-03153;
    2. Klientas – veiksnus fizinis asmuo, kurio veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka, su kuriuo Įmonė sudaro Prekių pirkimo – pardavimo ir/arba Inventoriaus pirkimo – pardavimo ir/arba nuomos sutartį, ir kuris minėtus veiksmus atlieka savo asmeninėms (ne verslo ir profesijos) reikmėms;
    3. Užsakymo forma – forma, kurioje nurodytas Kliento Įmonės svetainėje pateiktas užsakymas, su juo susijusios sąlygos, ir iš kurios matomos Kliento užsakytos Prekės ir (ar) Inventorius, Inventoriaus nuomos paslaugos, galutinė kaina, kiekis, pristatymo sąlygos ir adresas, Įmonės kontaktai ir kita su konkrečiu užsakymu susijusi informacija;
    4. Bendrosios nuostatos – Sutarties dalis, kurioje nustatomos Įmonės ir Kliento teisės ir pareigos, susijusios su Užsakymo formoje aptartomis Prekėmis, Inventoriumi ir (arba) Paslaugomis, kainomis, bendrosiomis mokėjimo ir pristatymo sąlygomis, Sutarties sudarymo ir nutraukimo, pratęsimo sąlygomis, ginčų sprendimo tvarka ir kitais susijusiais klausimais;
    5. Inventorius – Įmonei priklausanti įranga, kuri nuomojama arba parduodama Klientui, kad jis galėtų naudoti Prekes;
    6. Prekės – Įmonės platinami produktai (vanduo ir kita), kuriuos ji parduoda Klientui;
    7. Prekių pagal Kliento poreikį užsakymo paslauga – Įmonės Klientui šios Sutarties pagrindu nemokamai teikiama paslauga, pagal kurią Klientas pagal poreikį gali užsisakyti Inventorių ir (arba) Prekes;
    8. Paslaugos – Įmonės teikiamos paslaugos, susijusios su Prekių ir (arba) Inventoriaus pirkimu ar nuoma (pavyzdžiui, Prekių, Inventoriaus pristatymas, Inventoriaus priežiūra (Inventoriaus nuomos atveju) ir pan.);
    9. Įmonės atstovas – Įmonės įgaliotas asmuo (darbuotojas), kuris suteikia visą reikalingą informaciją apie Sutarties vykdymą;
    10. Pristatymo adresas – Kliento adresas, kurį Klientas nurodo kaip Prekių/Inventoriaus pristatymo ir Paslaugų teikimo adresą;
    11. Prekių ir Paslaugų kaina – galutinė Inventoriaus, Prekių ir/arba Paslaugų kaina;
    12. Pristatymo lapas – perdavimo aktas, kurį pasirašo Šalys perduodamos/priimdamos Inventorių ir kiekvieną kartą, kai Klientas gauna Prekes/Inventorių ir (ar) Paslaugas iš Įmonės;
    13. Grąžinimo lapas – perdavimo aktas, kurį pasirašo Šalys, kai Inventorius grąžinamas Įmonei;
    14. Inventoriaus naudojimo taisyklės – gamintojo išduota instrukcija, nurodanti įrangos saugaus naudojimo taisykles;
    15. Įmonės kainoraštis – Įmonės nurodytos galutinės Prekių kainos;
    16. Pristatymo intervalas – tai intervalas, nustatantis, kaip dažnai bus pristatomos Prekės; jis priklauso nuo pristatymo adreso ir pristatomų Prekių kiekio;
    17. Sutartis – šios Bendrosios nuostatos kartu su Užsakymo forma. Tiek Bendrosios nuostatos, tiek ir Užsakymo forma yra neatskiriama Sutarties dalis;
    18. Kurjeris - Įmonės (ar jos įgaliotas) atstovas, kuris pristato Inventorių ir (arba) Prekes Kliento nurodytu adresu;
    19. Šalys – Įmonė ir Klientas.

 

  1. Sutarties objektas, pirminės nuostatos

 

    1. Šios Sutarties nustatytomis sąlygomis ir tvarka, priklausomai nuo Kliento pateikto užsakymo, Įmonė:
      1. parduoda Klientui Inventorių ir (arba) Prekes, kurie yra nurodomi Užsakymo formoje bei šios Sutarties pagrindu suteikia Klientui Prekių pristatymo pagal Kliento poreikį paslaugą;
      2. išnuomoja, o Klientas priima nuomai Inventorių, kuris yra nurodytas Užsakymo formoje.
    2. Visais (tiek Inventoriaus nuomos, tiek Inventoriaus ir (arba) Prekių pirkimo-pardavimo) atvejais Įmonė įdiegia/sumontuoja Inventorių, vykdo prijungimo paslaugas, pakeičia jį ir atlieka jo prevencinę priežiūrą (Inventoriaus nuomos atveju) pagal šios Sutarties Bendrąsias nuostatas.
    3. Prieš pateikdamas užsakymą ir sudarydamas Sutartį, Klientas privalo susipažinti su Sutarties Bendrosiomis nuostatomis bei Įmonės Privatumo taisyklėmis.. Klientas neturi teisės pateikti užsakymo, jei nesutinka su Sutarties Bendrosiomis nuostatomis ir (arba) nėra susipažinęs su Įmonės Privatumo taisyklėmis.

 

  1. Įmonės teisės ir pareigos

 

    1. Prieš sudarydama sutartį su Klientu Įmonė įsipareigoja savo sistemoje Klientui suteikti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228(7) straipsnyje nurodytą informaciją.
    2. Įmonė užtikrina ir garantuoja, kad Prekių ir Inventoriaus kokybė atitinka saugos sveikatai reikalavimus bei kitus reikalavimus numatytus aktualiuose teisės aktuose.
    3. Esant svarbioms priežastims, Įmonė turi teisę pakeisti Prekių/Inventoriaus ir (ar) Paslaugų kainas, nurodytas Užsakymo formoje, pranešdama Klientui prieš vieną mėnesį nusiunčiant laišką į nurodytą Kliento sąskaitų gavimo adresą. Tokiu atveju Klientas įgyja teisę be jokių neigiamų pasekmių jam per 10 dienų laikotarpį nutraukti Sutartį. Jeigu Klientas sutinka su pakeistomis Prekių ir (ar) Paslaugų kainomis, sudaromas atitinkamas priedas prie šios Sutarties.
    4. Įmonė įsipareigoja pristatyti Kliento užsakytą Inventorių ir (arba) Prekes jo nurodytu adresu šioje Sutartyje nustatytomis sąlygomis.
    5. Tuo atveju jeigu yra teikiama Inventoriaus nuomos paslauga, Įmonė įsipareigoja teikti Inventoriaus priežiūros paslaugą, kurios kaina yra įskaičiuota į Inventoriaus nuomos paslaugos galutinę kainą. Inventoriaus priežiūros paslauga yra įprastai teikiama vieną kartą kas 12 mėnesių. Dėl Įrangos priežiūros paslaugos suteikimo laiko, Klientas ir Įmonė susitaria bendru sutarimu. Klientui atsisakius Inventoriaus priežiūros paslaugos, Klientas prisiima Inventoriaus sugedimo riziką bei įsipareigoja Įmonei atlyginti nuostolius, kilusius dėl sugedusio Inventoriaus. 

 

  1. Kliento teisės ir pareigos

 

    1. Pateikdamas užsakymą Klientas patvirtina, kad jis turi teisę atlikti šį veiksmą.
    2. Prekių ir (ar) Inventoriaus pristatymo metu Klientui bus pateikiamos Inventoriaus naudojimo taisyklės ir Prekių laikymo ir naudojimo sąlygos, su kuriomis Klientas privalo susipažinti. Klientas neturi teisės reikšti priekaištų Įmonei dėl defektų, kurie kiltų dėl bet kokio Inventoriaus naudojimo ir/ar Prekių laikymo ir naudojimo ne pagal minėtuose dokumentuose nustatytas sąlygas.
    3. Tuo atveju, kai Klientas perka Inventorių ir (arba) Prekes, kurie yra nurodyti Užsakymo formoje, šios Sutarties pagrindu Klientui suteikiama galimybė naudotis Prekių pristatymo pagal Kliento poreikį paslauga, kurią teikia Įmonė. Naudojantis šia paslauga, Klientas, nurodydamas jam suteiktą kliento kodą, telefonu ar elektroniniu paštu ir (ar) kitomis priemonėmis gali užsisakyti Užsakymo formoje nurodytą Inventorių ir (arba) Prekes, kurios bus pristatytos Kliento pateiktu adresu. Prekių pristatymo pagal Kliento poreikį paslaugos teikimui, apmokėjimui ir Inventoriaus ir (arba) Prekių pristatymui yra taikomos visos šioje Sutartyje nustatytos Inventoriaus ir (arba) Prekių pirkimo – pardavimo sąlygos. Prekių pristatymo pagal Kliento poreikį paslauga Klientui teikiama nemokamai bei neįpareigoja Kliento pateikti minimalaus Inventoriaus ir (arba) Produktų užsakymų skaičiaus.
    4. Tuo atveju, jeigu yra teikiama Inventoriaus nuomos paslauga, Klientas įgauna teisę naudoti išsinuomotą Inventorių. Klientas įsipareigoja negabenti Inventoriaus tretiems asmenims ir neperkelti Inventoriaus į kitą vietą, to iš anksto nesuderinus su Įmone ir negavus išankstinio Įmonės sutikimo. Klientas įsipareigoja Inventoriaus nepernuomoti.
    5. Tuo atveju, jeigu yra teikiama Inventoriaus nuomos paslauga, Įmonė pasilieka nuosavybės teises į išnuomotą Inventorių visą Sutarties galiojimo laiką, o Klientas privalo grąžinti išsinuomotą Inventorių Sutarčiai pasibaigus. Grąžintos Prekės turi būti tos pačios būklės, kokios buvo Klientui gavus, atsižvelgiant į įprastą nusidėvėjimą.
    6. Klientas įsipareigoja laiku sumokėti už Inventoriaus nuomos paslaugas, Inventoriaus ir (arba) Prekių įsigijimą ar kitas Užsakymo formoje nurodytas Paslaugas.
    7. Klientas neįgyja nuosavybės teisės į vandens butelius. Klientas pasibaigus Sutarčiai (ar anksčiau, susitarus su Įmone) įsipareigoja Įmonei grąžinti vandens butelius. Dėl butelių grąžinimo su Įmone turi būti susitarta individualiai Įmonės nurodytais kontaktais. Įmonė butelius pasiima savo sąskaita. Grąžinami buteliai turi būti tvarkingi ir nesugadinti (nepažeisti). Jei nutraukiant sutartį nėra grąžinami 18,9 l buteliai, Klientas privalo už šiuos negrąžintus butelius sumokėti 12,27 €/vnt., ši suma bus įtrauktą į sąskaitą.
    8. Teisė atsisakyti sutarties. Jei ši Sutartis buvo sudaryta nuotoliniu būdu ar ne prekybos patalpose, Klientas turi teisę, nenurodydamas priežasties, per keturiolika dienų atsisakyti šios Sutarties. Jeigu buvo užsakytos ir Paslaugos, kurios buvo suteiktos, Klientas turi atsiskaityti už suteiktas Paslaugas. Apie Sutarties atsisakymą Klientas praneša vienu iš šių būdų: užpildydamas pavyzdinę sutarties atsisakymo formą, į kurią Užsakymo patvirtino laiške bus pateikiama nuoroda,  arba pateikdamas aiškų pareiškimą, kuriame išdėstytas jo sprendimas atsisakyti sutarties. Pranešimas dėl sutarties atsisakymo siunčiamas el. paštu info@lt.edensprings.com. Ši nuostata netaikoma tais atvejais, kai Prekes sudaro maisto produktai (pavyzdžiui, vanduo), kurie Klientui yra pristatomi tinkamos kokybės. Atsisakęs sutarties, Klientas privalo padengti tiesiogines Prekių/Inventoriaus grąžinimo išlaidas.
    9. Klientas sutinka skubiai pranešti Įmonei apie pristatymo adreso pakeitimą.

 

  1. Prekių/Inventoriaus ir Paslaugų kainos, mokėjimo terminai ir atsiskaitymo priemonės

 

    1. Prekių ir Paslaugų kainos ir nuolaidos yra pateiktos Užsakymo formoje.
    2. Klientas įsipareigoja už Užsakymo formoje nurodytas įsigyjamas Prekes/Inventorių ir (ar) išsinuomojamą Inventorių bei susijusias Paslaugas apmokėti Įmonės svetainėje nurodytais būdais pagal svetainėje pateikiamas instrukcijas.
    3. Inventoriaus ir (arba) Prekių įsigijimo, Inventoriaus nuomos, bei susijusių Paslaugų atvejais, pirmasis mokėjimas turi būti atliktas iš karto pagal Įmonės svetainėje nurodytas instrukcijas. Dėl tolimesnių periodinių mokėjimų, Klientui Užsakymo formoje Kliento nurodytu el. pašto adresu siunčiama sąskaita faktūra ir priminimas atsiskaityti. Klientui siunčiamame pranešime bus nurodomi galimi atsiskaitymo būdai. 
    4. Tuo atveju, jeigu Inventorius ir (arba) Prekės yra įsigyjamos naudojantis Prekių pristatymo pagal Kliento poreikį paslauga, po Kliento pateikto užsakymo, Kliento nurodytu el. pašto adresu išsiunčiama sąskaita faktūra ir priminimas atsiskaityti.
    5. Inventoriaus nuomos ir (ar) susijusių Paslaugų atveju, jeigu Klientas vėluoja sumokėti sąskaitą pagal terminą, Įmonė turi teisę pareikalauti sumokėti 0,02 (dviejų dešimtųjų) procento netesybas nuo nesumokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
    6. Inventoriaus nuomos ir (ar) susijusių Paslaugų atveju, jeigu Klientas vėluoja sumokėti, Įmonė turi teisę stabdyti susijusių Prekių/Inventoriaus tiekimą ir (ar) Paslaugų teikimą ir/ar kreiptis į skolų išieškojimo bendroves ir suteikti joms reikiamus duomenis apie Klientą. Prieš sustabdydama Prekių/Inventoriaus tiekimą ir (ar) Paslaugų teikimą ir prieš kreipdamasi į skolų išieškojimo bendrovę Įmonė papildomai informuoja Klientą apie pareigą sumokėti, numatomą Prekių/Inventoriaus tiekimo ir (ar) Paslaugų teikimo sustabdymą, numatomą kreipimąsi į skolų išieškojimo bendroves.

 

  1. Prekių/Inventoriaus kokybės garantija, nekokybiškų Prekių/Inventoriaus keitimas, taisymas ir grąžinimas

 

    1. Prekių/Inventoriaus savybės nurodomos prie Prekių/Inventoriaus esančiuose aprašymuose. Prekė/Inventorius laikomi tinkamos kokybės, jei atitinka prie jų pateiktą aprašymą; tinkami naudoti tam, kam tokios Prekės/Inventorius paprastai naudojami; atitinka kokybinius rodiklius, kurie taikomi tokio pobūdžio Prekėms/Inventoriui.
    2. Kai kurioms Pardavėjo parduodamoms Prekėms/Inventoriui yra suteikiama gamintojo garantija, kaip ji reglamentuojama pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus. Konkreti informacija apie garantiją pateikiama prie Prekių/Inventoriaus pridedamoje gamintojo garantijoje.
    3. Dėl nekokybiškų Prekių/Inventoriaus keitimo/taisymo/grąžinimo Klientas turi kreiptis Įmonės pateikiamais kontaktais. Kiekvienu atveju dėl Prekių/Inventoriaus keitimo/taisymo/grąžinimo yra aptariama individualiai. Nekokybiškų Prekių/Inventoriaus atveju Klientas nėra atsakingas už išlaidas, reikalingas Prekei/Inventoriui pakeisti/pataisyti/grąžinti.
    4. Kokybiški maisto produktai (pavyzdžiui, vanduo) atgal nepriimami ir nekeičiami kitomis Prekėmis. Jeigu Klientas įsigijo netinkamos kokybės ar nesaugų maisto produktą, Klientas turi teisę reikalauti, kad maisto produktas būtų pakeistas į tokį pat tinkamos kokybės maisto produktą arba grąžinti maisto produktą Įmonei ir reikalauti grąžinti sumokėtus pinigus. Šiomis teisėmis Klientas gali pasinaudoti, jei turi maisto produkto įsigijimo iš Įmonės įrodymą (pavyzdžiui, apmokėjimą patvirtinantį išrašą), ir tol, kol nesibaigė maisto produkto tinkamumo vartoti terminas.
    5. Jeigu defektas kyla dėl Inventoriaus netinkamo naudojimo ar laikymo, tai jo pakeitimo, taisymo ir susijusias transporto išlaidas padengia Klientas pagal Įmonės kainoraštį
    6. Jei Klientas įsigijo netinkamos kokybės Prekes/Inventorių arba Prekių/Inventoriaus netinkama kokybė pasireiškia gamybiniu defektu, kuris buvo pirkimo metu, ar neatitikimu tokių Prekių/Inventoriaus rodikliams, kaip tai nurodyta šių Bendrųjų nuostatų 6.1. punkte, Klientas gali grąžinti prekes ir savo pasirinkimu gali reikalauti:
      1. kad Įmonė neatlygintinai per protingą terminą pašalintų Prekės/Inventoriaus trūkumus, jei trūkumus įmanoma pašalinti;
      2. kad būtų atitinkamai sumažinta pirkimo kaina;
      3. kad Prekė/Inventorius būtų pakeisti analogiška tinkamos kokybės Preke/Inventoriumi, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra nedideli arba jie atsirado dėl Kliento kaltės;
      4. grąžinti sumokėtą kainą ir atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, kai netinkamos kokybės Prekės/Inventoriaus pardavimas yra esminis užsakymo pažeidimas.

 

  1. Prekių pristatymas

 

    1. Prekes gali atsiimti tik užsakyme nurodytas gavėjas (Klientas) arba kitas Kliento paskirtas asmuo.
    2. Inventoriaus nuomos atveju, Įmonė užtikrina, kad Prekės bus pristatytos Klientui pagal pristatymo tvarkaraštį, dėl kurio Šalys susitaria, arba pagal Kliento užsakymą nemokamu telefonu 8 800 20006 ar elektroniniu būdu pateikiamą užsakymą Įmonės tinklalapyje http://www.edensprings.lt/produktai/ tokiomis kainomis, kurios nurodytos Įmonės tinklalapyje. Inventoriaus nuomos atveju, Prekių pristatymo data nustatoma pristatymo tvarkaraštyje, kuris gali būti pakeistas abiejų Šalių susitarimu.
    3. Įmonei ar jos įgaliotam atstovui (Kurjeriui) pristačius Inventorių ir (arba) Prekes Kliento nurodytų adresu, Klientas Inventoriaus ir (arba) Prekių pristatymo faktą patvirtina pasirašydamas Įmonės ar jos įgalioto atstovo (Kurjerio) pateiktoje laikmenoje (pavyzdžiui, planšetiniame kompiuteryje).
    4. Inventoriaus ir (arba) Prekių pateikimo Klientui metu, Kliento pageidavimu, Klientas kartu su Kurjeriu gali patikrinti Inventoriaus ir (arba) Prekių būklę bei pasirašyti Pristatymo lapą, kuriame Klientas turi teisę užfiksuoti atvejus, kai Inventoriaus ir (arba) Prekių pakuotė yra pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Inventoriaus ir (arba) Prekės yra pažeistos ar netinkamos komplektacijos ir dalyvaujant Kurjeriui, surašyti laisvos formos Inventoriaus ir (arba) Prekių pažeidimo/neatitikimų aktą.
    5. Klientas, užsakymo metu įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą. Įmonė pristato Inventorių ir (arba) Prekes į nurodytą vietą nurodytu laiku. Jeigu Kliento nėra nurodytoje vietoje nurodytu laiku, Prekių pristatymas atidedamas datai, dėl kurios Šalys susitaria. Šiuo atveju Klientas padengia visas Įmonei kylančias pristatymo išlaidas pagal Įmonės kainoraštį.

 

  1. Sutarties galiojimas, pratęsimas ir nutraukimas

 

    1. Klientui suformavus Užsakymo formą (prekių krepšelį) elektroninėje parduotuvėje ir pateikus ją vykdyti Įmonei šios Bendrosios nuostatos ir Užsakymo forma tampa:
      1. Įrangos ir (arba) Prekių pirkimo pardavimo sutartimi - tuo atveju, kai Inventorius ir (arba) Prekės iš Įmonės yra įsigyjamos nuosavybės teise; arba  
      2. Įrangos nuomos sutartimi – tuo atveju, kai Inventorius yra išsinuomojamas iš Įmonės.
    2. Abiem aukščiau nurodytais atvejais, sutartys laikomos sudarytomis nuo to momento, kai Klientas, išsirinkęs perkamą Inventorių ir (arba) Prekes ar ketinama nuomotis Inventorių ir suformavęs Prekių/Paslaugų krepšelį, pateikia jį vykdyti Įmonei, paspaudęs mygtuką „pirkti“, „apmokėti“ ar kitą panašų nedviprasmiško turinio mygtuką, kuriuo aiškiai išreiškiama Pirkėjo valia įsigyti išsirinktas prekes ar paslaugas.
    3. Ši Sutartis yra sudaryta 1 (vienerių) metų laikotarpiui. Likus 1 (vienam) mėnesiui iki Sutarties pabaigos, Įmonė informuoja Klientą, jog jeigu Klientas raštu nepareikš noro nutraukti Sutarties  likus 10 (dešimt) dienų iki Sutarties pabaigos, ji bus automatiškai pratęsta dar 1 metų laikotarpiui pagal galiojančias sąlygas.
    4. Įmonė pasilieka teisę vienašališkai nutraukti Sutartį, įspėdama Klientą raštu prieš 30 (trisdešimt) dienų, jeigu Klientas: vėluoja sumokėti sąskaitą daugiau nei 30 dienų; sąmoningai gadina Inventorių, Inventoriuje naudoja Prekes, kurios nėra tiekiamos Įmonės, pateikia neteisingą informaciją, kuri turi esminės reikšmės šios Sutarties vykdymui ir/ar yra įtarimų dėl Kliento neteisėtos veiklos.
    5. Kad ir kokia būtų Sutarties pabaigos priežastis, Klientas privalo atsiskaityti su Įmone pagal Sutartį ir sąskaitas, kurios išrašytos iki Sutarties pabaigos dienos.
    6. Inventoriaus nuomos atveju, Klientas privalo perduoti Įmonei Inventorių visiškai techniškai ir vizualiai tvarkingą. Šalys susitaria dėl išnuomoto Inventoriaus grąžinimo laiko. Inventorius laikomas Įmonei grąžintu, kai Šalys pasirašo Grąžinimo lapą, kuris laikomas perdavimo aktu. Tuo atveju, jeigu Inventoriaus grąžinimo metu nėra visiškai techniškai ir vizualiai tvarkingas (nepaisant normalaus nusidėvėjimo), Klientas įsipareigoja padengti tokio Inventoriaus remonto bei taisymo išlaidas pagal Įmonės pateiktą sąskaitą - faktūrą.
    7. Klientas bet kada turi teisę nutraukti Sutartį įspėjęs apie tai Įmonę ne vėliau kaip prieš dešimt dienų iki Sutarties nutraukimo.

 

  1. Šalių atsakomybė

 

    1. Klientas prisiima visą atsakomybę už nuostolius, kilusius dėl Kliento kaltės dėl neteisingo Inventoriaus naudojimo, taip pat už Inventoriaus vagystę ir/ar dalinį ar visišką Inventoriaus sugadinimą. Jeigu Inventorius pažeidžiamas tiek, kad tampa nebeįmanoma juo naudotis, Klientas privalo padengti Įmonei visus nuostolius pagal galiojantį kainoraštį. Padengus nuostolius, sugadintas Inventorius tampa Kliento nuosavybe. Klientas įsipareigoja naudoti Inventorių tik pagal numatytą paskirtį. Inventoriaus nuomos atveju, draudžiama naudoti talpas kitiems skystiems produktams laikyti ir vartoti kitų tiekėjų produktus su Įmonės Inventoriumi. Priešingu atveju Įmonė turi teisę išrašyti sąskaitą už prevencinę priežiūrą ir Inventoriaus taisymo išlaidas, jei tokių būtų, tačiau Inventoriumi po taisymo įmanoma toliau naudotis. Klientas nedelsdamas praneša Įmonei apie Inventoriaus pažeidimus ir/ar naudojimo trukdžius.

 

  1. Nenugalimoji jėga (Force Majeure)

 

    1. Šalys neprivalo vykdyti Sutarties įsipareigojimų, jeigu atsiranda nenugalimos jėgos aplinkybės (audra, potvynis, žemės drebėjimas, gaisras, karas, automobilio avarija, įvykusi Įmonės atstovui atliekant Sutarties įsipareigojimus), nacionaliniai ir vietiniai teisės aktai ir sprendimai, priimti kompetentingų institucijų, kurie padaro neįmanoma Šalims įvykdyti Sutarties įsipareigojimus ir kurių nebuvo galima protingai išvengti, pavyzdžiui, aktas, išduotas kompetentingos institucijos, nustatantis, kad patekimas į tam tikrą administracinį vienetą (pavyzdžiui, konkretų miesto rajoną) yra visiškai draudžiamas tam tikru laikotarpiu (nepaisant leidimų).

 

  1. Baigiamosios nuostatos, ginčų sprendimas

 

11.1. Bet koks ginčas, nesutarimas ar pretenzija, kylantys iš šios Sutarties ir susiję su ja ir jos pažeidimu, nutraukimu ir/ar galiojimu, bus sprendžiami derybomis. Jeigu Šalys nesusitaria derybomis, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

11.2. Kiekvienas Klientas gali kreiptis į ne teismo tvarka vartojimo ginčus nagrinėjantį subjektą, t. y. Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 852626751, interneto svetainė www.vvtat.lt), arba į jos teritorinius padalinius apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/ods/).

11.3. Sutartis įsigalioja nuo tada, kai Klientas elektroniniais ryšiais pateikia Prekių/Inventoriaus pirkimo, Inventoriaus nuomos ir (ar) susijusių Paslaugų užsakymą ir už jį atlieka mokėjimą (arba atlieka pirminį mokėjimą, jei užsakymas pateiktas dėl Inventoriaus nuomos).

 

  1. Privatumo taisyklės